reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Silvia Tuláková

Silvia Tuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Po viac ako desiatich rokoch práce v korporátnom svete mám kariérnu pauzu. Nebudem sedieť doma za pecou, idem do skutočného sveta. V tomto blogu sa dozviete, ako to prebieha ... Update po roku...Som späť v práci. Čo vám budem hovoriť, chýbalo mi to. Práca myslím. Ale na každý pád, pauza mi prospela. Na cestovanie som nezanevrela, len mám naňho menej času. Cestujem a píšem ďalej. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Túlavý život v obytnom aute

Silvia Tuláková

Túlavý život v obytnom aute

Nový Zéland - Išli sme si to vyskúšať, pretože kde už človek skúsi nové veci, ak nie v novej krajine, kde všetko funguje ináč, ako sme zvyknutí.

  • 11. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Surfing nie je ľahký šport (7.časť denníka z Lomboku)

Silvia Tuláková

Surfing nie je ľahký šport (7.časť denníka z Lomboku)

13.novembra 2015, Selong Blanak, južný Lombok Vládne tu bežný ruch tesne nad hranicou nudy. Hrozilo mi, že tu zostanem iba jednú noc a nakoniec je z toho týždeň. Na skútri som sa ihneď na druhý deň previezla na pláž,

  • 18. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Sloboda na skútri (6.časť denníka z Lomboku)

Silvia Tuláková

Sloboda na skútri (6.časť denníka z Lomboku)

12.novembra 2015, Kuta, Lombok Rozmýšľam, kam sa podelo desať dní. Nenapísala som ani slovíčko, ani riadok. Väčšinou, keď som šťastná, nepíšem. Potrebu vypísať sa mávam iba vtedy, keď ma niečo trápi.

  • 15. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zábava začína (5.časť denníka z Bali)

Silvia Tuláková

Zábava začína (5.časť denníka z Bali)

2.novembra 2015, pondelok, Gili Trawangan Zmenila som vnútrozemský vzduch za prímorský. Včera som spustila kotvy na Gili Trawangan. Prvý z ostrovov Gili Trawangan, Gili Meno a Gili Air. Sú to tri malinké ostrovy na ceste medzi Bali

  • 11. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ubud Writers & Readers Festival a stretnutie s Dayakmi (4.časť denníka z Bali)

Silvia Tuláková

Ubud Writers & Readers Festival a stretnutie s Dayakmi (4.časť denníka z Bali)

31. októbra 2015, stále Ubud Zapúšťam tu korene. Každý deň o čosi hlbšie. Toto miesto je kontroverzné, napriek tomu má svoje čaro. Postupne ho objavujem. Každý deň sa mi pripletú do cesty nové zážitky.

  • 4. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Splynutie s miestnym koloritom (3.časť denníka z Bali)

Silvia Tuláková

Splynutie s miestnym koloritom (3.časť denníka z Bali)

28. októbra 2015, Ubud Začali mi splývať dni. Dnes som musela chvíľku premýšľať, ktorý je deň v týždni, kedy som sem prišla a ako dlho tu ešte chcem zostať. Možno som sa trochu pripiekla na miestnom slnku...

  • 1. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ubud – kultúrne centrum Bali

Silvia Tuláková

Ubud – kultúrne centrum Bali

2. časť príbehu z Bali, subjektívny pohľad na miestnu realitu očami baby, ktorá cestuje sama. Na tejto zastávke sa ocitne v mestečku Ubud, vo vnútrozemí ostrova Bali.

  • 27. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Bali jet lag blues

Silvia Tuláková

Bali jet lag blues

24. októbra 2015, Kuta, Bali Privítala som samu seba na Bali. Nedarí sa mi vyspať jet lag. Bývam v hoteli za osem eur vrátane raňajok, ktorý je celkom fajn za túto cenu. Bola som na pláži.

  • 26. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu